Klacht Amazon.de: Geen antwoord op mijnverzoek om het te retourneren met een retourformulier

Klachtnummer
# 461977
Gebruiker
J.A. 't Hoen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het product dat ik besteld had en heb ontvangen kan ik achteraf niet gebruiken. Ik heb om de retour zending aangevraagd maar wordt steeds met een nieuw aanbod het riet ingestuurd. Ik krijg geen retourmelding formulier en dit duurt al een week zo meteen is de termijn verlopen en kan ik het niet meer retour zenden

De oplossing

Gewoon mijn verzoek respecteren en het product terug nemen zoals dat hoort niet met onzinnige berichten met voor stellen van korting en zielig doen dat het veel werk mis ze weten waar ze aan beginnen als je via het internet verkoopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen