Klacht Amazon.de: Geen producten ontvangen

Klachtnummer
# 463114
Gebruiker
S.vd.W
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Producten niet gekregen, 2x een mail gestuurd en tot op heden niets vernomen.

De oplossing

Een passende oplossing vinden en krijgen voor mijn product wat ik niet heb ontvangen en al 2 maanden op wacht (een maand geleden zou het hier moeten zijn).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen