Klacht Amazon.de: Identiteitsfraude

Klachtnummer
# 341080
Gebruiker
kegje123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik word lastig gevallen door de Duitse Amazon voor een betaling van een bestelling ad € 54,20 die ik niet gedaan heb. Op de Nederlandse Amazon heb ik ooit 1x (namelijk paarse mandjes) besteld, maar daar gaat de brief niet over. Nu zie ik tot mijn verbazing dat onder de Duitse account bestellingen staan, die ik niet heb gedaan en er staan 2 rekeninghouders onder mijn account: M. Jansen en JI. Bahati. Dit ben ik niet. Wilt u een onderzoek instellen, aangezien ik nu ook een vorderingsbrief heb ontvangen voor inmiddels een bedrag van ruim € 100,00.
Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie.

De oplossing

Ik wil dat de vorderingsbrief ingetrokken wordt en dat mijn account gesloten wordt. De mail is afkomstig van apeu-lastschriftservice-py@amazon.de en de vorderingsbrief is afkomstig van amazon@infoscore.de.

Graag uitzoeken wie wel de bestelling heeft gedaan via de Duitse account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen