Klacht Amazon.de: NOOIT, NOOIT MEER BESTELLEN BIJ AMAZON!

Klachtnummer
# 344076
Gebruiker
Edwardo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige jaar wat besteld bij amazon, stond on site 3 of 4 dagen levertijd, na 4 dagen e-mail verstuurd en gebeld naar +49... nummer ze kunnen zelfs geen engels spreken.

Ik vroeg; mijn bestelling is nog niet aangekomen onder bestel nummer: #302-055... Ik wil mijn geld terug.

helaas blijkt amazon een dikke huid hebben en tot op heden geen reactive ontvangen van amazon.

Zo kan je niet met klanten omgaan, als blijven weigeren dan ga ik aangifte doen.

De oplossing

Mijn geld terug hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen