Klacht Amazon.de: Rommeltje

Klachtnummer
# 303012
Gebruiker
onlineaankopen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Amazon is nogal rommelig met informatie. paar voorbeelden:
- Prijzen wijzigen tijdens bestelling
- de levertijd is wisselend
- Amazon prime werkt niet goed (1 dag levering wordt 4 dagen)
- retourzending gaat niet meer via antwoordnummer en onduidelijk is de limiet van 7,50 euro
- contact met Amazon is nogal zoekwerk
- en als er al contact is dan is de flexibiliteit nogal Duits...vergelijkbaar met een loden deur

De oplossing

Tsja, voor mij een issue oplossen. Bestelling niet uitgevoerd en bij herplaatsing is de prijs met 20 euro gestegen. Mij het product leveren tegen de juiste prijs!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen