Amazon.fr is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Amazon.fr: Geld van bestelde item niet terug nadat ik een verkeerd pakketje heb ontvangen en geretourneerd
Details
Klacht
ik heb midden augustus bij Amazon.fr een fototoestel besteld. Anderhalve week later kwam het pakketje binnen, maar hier zat niet het bestelde artikel in. Daarom heb ik dit geretourneerd, nadat ik het direct na ontvangst een foto gemaakt heb. Dit is allemaal met amazon.fr gecommuniceerd, maar men is niet bereid terug te betalen. Ik krijg nu mijn geld niet terug omdat ik niet het fototoestel (dat ik nooit heb gehad) teruggestuurd heb.Twee weken geleden heb ik op advies van mijn rechtsbijstandverzekering een aangetekende brief verstuurd naar het nederlandse adres van amazon.fr maar daar heb ik geen enkele reactie op ontvangen.
Ik vind het te bizar voor woorden dat ik eerst een verkeerd pakketje krijg (kan gebeuren) maar dat vervolgens Amazon niet thuis geeft voor de terugbetaling.
Gewenste oplossing
ik wil mijn geld terug, want heb het artikel nooit ontvangen en het verkeerde artikel aan Amazon geretourneerdBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.