Klacht Amazon.nl: Alleen de helft van bestelde geleverd (1 uit 2) en boodschap: zoek het zelf maar uit!

Klachtnummer
# 626509
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een product gekocht, te weten 2x kussenhoes. Er wordt er echter maar 1 geleverd.product op zich goed, maar slechts de helft van het bestelde en betaalde. Klantenservice benaderd; die zeggen: we kunnen niets voor u doen. U moet maar zelf de leverancier benaderen (bedrijf in Duitsland).
Maar ik heb besteld bij Amazon, ik heb betaald aan Amazon, het product (1 van 2) wordt door Amazon geleverd. Ik heb dus een zakelijke overeenkomst met Amazon. Die moeten het oplossen. Maar in plaats daarvan sturen ze me door naar bedrijf (met mail en telefoonnummer) en boodschap: zoek het zelf maar uit!
Slechte dienstverlening.
Bericht gestuurd naar Duitsland en naar “ primary@amazon.nl” (want daar zou ik klachten naar toe kunnen sturen). Ik heb er weinig vertrouwen in
Oh ja: suggestie van medewerker klantenservice: “ik moest de leverancier maar een slechte rating geven”. Die slechte rating lijk mij voor Amazon op zijn plaats!

Gewenste oplossing

Het ontbrekende deel van de bestelling leveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen