Klacht Amazon.nl: Amazon beperkt in uitzonderlijke mate de mogelijkheid om een garantieklacht in te dienen.

Klachtnummer
# 612475
Gebruiker
Gebruiker1578824172
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het is niet tot nauwelijks mogelijk om een garantieklacht te melden op de site van Amazon. Ik heb een product wat niet goed werkt maar er is geen mogelijkheid om dat te melden om de simpele reden dat de 30 dagen retourtermijn is verstreken. Ik wil echter helemaal geen reguliere 'retour' doen. Ik wil een garantieklacht melden. Een mogelijkheid daartoe is onvindbaar op de site.

Gewenste oplossing

Mijn garantieklacht in behandeling nemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen