Klacht Amazon.nl: betaling gedaan, daarna account geblokeerd.

Klachtnummer
# 612163
Gebruiker
Clownhippie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een bestelling geplaatst en worden zonder enige persoonlijke contact om onbekende reden geblokeerd 30 min na het plaatsen van de bestelling.
Gebeld naar Amazon, medewerker niet bevoegd om me te helpen wegens blokade.
Ik eis me geld terug!

als amazon binnen 7 werkdagen niet met een oplossing komt doen we mogelijk aangifte wegens diefstal

Gewenste oplossing

ik eis mijn geld terug gezien amazon geen producten wilt leveren aan ons en zelf het koop contract heeft onbonden, en wij hebben vanuit ons ook kenbaar gemaakt het nu te willen annuleren.

Amazon is verplicht het bedrag wat is betaald met Ideal terug te storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen