Klacht Amazon.nl: Geen levering product na 3 maanden, annuleren onmogelijk,Amazon is mij 914 euro verschuldigd

phwolf

Ik heb bij amazon.nl op 14 juli een bestelling geplaatst voor 519,25 euro. Tijdens de betaling per creditcard is er iets misgegaan waardoor dit bedrag twee keer is afgeschreven. Toen ik Amazon hierover berichtte met het verzoek de dubbele betaling terug te boeken werd vrij snel bevestigd dat er sprake was van een dubbele afschrijving, maar was het antwoord steevast dat terugboeken niet mogelijk is zolang de order niet volledig afgerond is. Aanvankelijk besloot ik geduldig te wachten totdat de order afgerond is, want hoe lang kon dat immers duren?
Inmiddels ben ik 3 maanden aan het wachten op levering van het laatste artikel in deze bestelling. Het artikel blijkt keer op keer niet leverbaar ondanks verkoop en verzending door Amazon en een 'op voorraad' indicatie op de productpagina. Ook een annulering van het artikel blijkt niet mogelijk om onduidelijke reden, zelfs niet door de klantenservice van Amazon welke ik veelvuldig heb verzocht dit te doen. Er wordt dus al 3 maanden geen artikel geleverd waarvoor 395 euro is betaald en Amazon kan blijkbaar mijn order niet annuleren waardoor ik zowel dit bedrag als de dubbel overgemaakte 519 euro moet missen.

Ik wil van Amazon 3 dingen:
- de dubbele overboeking van 519,25 moet onmiddellijk worden terugbetaald. Ik heb recht op dit per abuis overgemaakte geld, en ik mag hierbij niet de dupe worden van de eigenaardigheden van de ondoorgrondelijke systemen of procedures van Amazon.
- een spoedige afhandeling van de bestelling, ofwel door levering van het resterende product ofwel door annulering en terugboeking van het aanschafbedrag.
- een volledige en heldere uitleg van de situatie bij Amazon die ervoor heeft gezorgd dat dit 3 maanden heeft moeten duren.

Wij vinden dat Amazon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Amazon.nl?