Klacht Amazon.nl: Verkeerd ontvangen product, teruggestuurd maar nooit terugbetaald.

Klachtnummer
# 535993
Gebruiker
Jele.goossens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een Apple Iphone besteld via amazon.nl(de datum van de bestelling was 12 maart 2021). Toen mijn pakketje was binnen gekomen zat er geen Apple Iphone in maar een Powerbank. Ik ben tot heden bezig om het probleem op te lossen. Mijn account is ook gesloten zonder een geldige reden waardoor het heel lastig is om contact op te nemen omdat de klanten service niet in mijn account kan kijken. Ik had voor dit probleem ook een verklaring via amazon.nl ingevuld. Sinds paar weken krijg ik helemaal geen reactie meer van het bedrijf. Ik had op amazon.nl besteld omdat het zogenaamd het meest klantvriendelijke bedrijf was. Maar niet dus! Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden want het heeft me tot nu toe veel geld en stres gekost. Ik had het verkeerd ontvangen artikel ook al opgestuurd. De datum daar van was 26 maart 2021. De reactie van amazon.nl was dat het bestelde product er niet in zat dus er zal geen terugbetaling worden uitgevoerd. Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven over de situatie. Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet Jele Goossens,

De oplossing

Ik wil een terugbetaling van het product dat ik besteld had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amazon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amazon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen