Klacht Amazone.com: Amazon klantenservice is zeer klantonvriendelijk.

sawini

Ik heb na goedkeuring en op aangeven van Amazon klantenservice een bestelling geretourneerd. Het bewuste pakket werd echter door de Duitse post teruggestuurd omdat het aangegeven adres niet klopte. Ik heb het pakket geadresseerd met het adres label dat mij was toegestuurd door de klantenservice van Amazon. Na telefonisch contact met een medewerker van de klantenservice van Amazon werd mij toegezegd dat ik het product mocht behouden, en dat het door mij betaalde bedrag teruggestort zou worden. Enkele dagen later kreeg ik een bericht van Amazon dat ze toch meer informatie wilden omtrent deze kwestie. Ik heb toen alle bewijzen gemaild naar de klantenservice en die zouden ervoor zorgen dat alles goed zou komen. Ik heb daarna nog ettelijke keren gebeld en gemaild met de klantenservice Van Amazon en telkens werd mij beloofd dat eraan gewerkt zou worden en dat het opgelost zou worden. Helaas, ik voel mij gewoon belazerd. Ik heb alles gedaan volgens de retour regels van Amazon.
Het door Amazon opgegeven adres op het retourlabel was foutief, en daar is alle ellende mee begonnen. Echter ben ik nu het slachtoffer. Ik heb alle correspondentie bewaard en kan alles bewijzen. Amazon moet dit gewoon oplossen.

Ik wil dat Amazon ervoor zorgt dat ik mijn geld teruggestort krijg.
Ik heb daar recht op.
Dat het fout gegaan is met de retourzending is niet mijn schuld.
Zij hebben mij een foutief adreslabel toegestuurd.

Wij vinden dat Amazone.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

sawini

Ook een klacht indienen over Amazone.com?