Klacht Amber4you.nl: Bedrijf is niet bereikbaar na verkeerde zending en terugsturen is duurder dan het pakket waard is.

Klachtnummer
# 263541
Gebruiker
Dick Groen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jurkje van Phase eight besteld via de website van 140,00 € en vervolgens na ruim een week een jurkje met een waarde van 8 euro toegestuurd gekregen van een totaal ander merk. Er is geen retourmogelijkheid of je moet zelf 24,90 betalen.Het bedrijf blijkt in China te zitten(!) en reageert helemaal niet op mail via het contactformulier. Als ik het terugstuur ben ik nog eens 24,90 kwijt + de 140,00€ Wat kan ik nog doen? Er zit geen retourformulier in het pakket en op de site staat onder het kopje verzenden en retour niet hoe je dit moet doen.

De oplossing

Ik wil het jurkje dat ik besteld heb, of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amber4you.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amber4you.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen