Klacht Ambiance Technology: Smartphone AT-AS50SE niet ontvangen na reparatie

Klachtnummer
# 143753
Gebruiker
Monte.m
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Smartphone AT-AS50SE gekocht bij Aldi 2013, accu moet vervangen worden.
Contact opgenomen met Ambiance Technology bv afd: Service te Heilloo.
( importeur Wolfgang Smartphones ).
Toestel als pakketje met Post.nl opgestuurd naar AT, per omgaande € 25,- betaald voor nieuwe accu.
Mail van AT Service ontvangen 3 dec dat mijn toestel was voorzien van nieuwe accu en klaar lag voor verzending aan mij, zou binnen enkele werkdagen het toestel ontvangen.
Weer mail ontvangen 7 dec van AT Service dat er iets fout was gegaan met Post.nl, het toestel kon ik nu verwachten eind week 50 of begin week 51.
nu 16 dec heb ik nog steeds niets ontvangen, heb gebeld met duur 0900 nummer en zou teruggebeld
worden door AT Service ( niet dus ).
Mail verzonden naar AT Service waar mijn toestel blijft. ( geen reactie meer ).
conclusie : geld voor nieuwe accu € 25,- + smartphone € 339,-verdwenen !!
Als dat de Service is van Ambiance Technology, voor mij en velen nooit meer.

De oplossing

Mijn Smartphone incl nieuwe accu terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ambiance Technology hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ambiance Technology?