Klacht Ambiance Zonwering Laumen: Garantie wordt niet gegeven

Klachtnummer
# 131169
Gebruiker
Eef van Dijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na aankoop van mijn rolluik (31-7-2013) is de vestiging Ambiance Raamdecor failliet gegaan. Alle aktiviteiten werden volgens een mij toegestuurde brief (31-10-2014) overgenomen door Ambiance Zonwering Avalon. Nu constateerde ik net voor de kerst 2014 dat het rolluik tegen het naar buiten gaande raam kwam zodat deze niet meer open ging.Ik heb Ambiance Avalon gebeld en deze hebben een monteur gestuurd. De monteur vertelde dat het te laat op de dag was voor reparatie. Tevens vertelde hij dat ook de verkeerde motor gemonteerd was en hierdoor het rolluik gelicht moest worden om het af te stellen. Twee dagen daarna belde Ambiance Avalon mij om te vertellen dat de kosten voor het afstellen € 90,- bedroegen. Geen garantie door verkeerde motor.
Ik heb op 11-2-2015 en 17-3-2015 nogmaals per mail gevraagd om de afstelling op basis van garantie uit te voeren. Hierop kreeg ik negatieve respons.

Gewenste oplossing

Ik heb een rolluik gekocht voor € 750,- met twee jaar garantie.
Ambiance Avalon neemt alle aktiviteiten van Ambiance Raamdecor over.
Ik wil dat Ambiance Avalon het rolluik afstelt zodat het raam weer open gaat.
Dit op basis van garantie waar ik recht op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ambiance Zonwering Laumen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ambiance Zonwering Laumen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen