Klacht Ambiance Zonwering Laumen: Plisse gordijnen

Pascha

wij hebben in december 2013 plisse gordijnen gekocht. In Juni waren deze aan het raffelen zijn. Toen conatct gezocht en zouden terug gebeld worden. echter nooit gebeurd. zelf weer gebeld en op 14 juli gordijnen opgehaald. op 18 augustus zijn de gordijnen retour gekomen. aan de zijkanten afgebrand en verknipt, zijn scheef geknipt. contact gezocht met de firma laumen ja daar konden hun niks aan doen want onze kat was dat schuld en wij konden voor 125 euro nieuwe kopen. contact gezocht met luxaflex hun zeggen kat kan dit niet gedaan hebben waarschijnlijk fout in stof maar dat kan nu niet meer bewezen worden omdat er door de firma laumen aan gepruts is. echter ik ben van mening er zit garantie op de gordijnen ( deze is er dan nu vanaf door het gepruts) en ik lever iets in om het te laten maken en krijg het kapot en beschadigd terug. we hebben er toen bij 500 euro voor betaald. en zou dan nu nog eens 125 voor moeten betalen voor gepruts als er garantie op zit. foto's zijn aanwezig bij ons

graag hadden wij de gordijnen gerapareed of ons geld retour ( ons vertrowuen in de firma laumen is weg na zo schandalig behandeld te zijn) als onze kat de oorzaak zou zijn van de raffels ( gordijnen waren aan allebei de kanten van boven tot benenden aan raffelen en onze kat komt niet aan het plafond, en zijn alleen in de woonkamer als wij thuis zijn, er zijn geen krab of andere sporen van de katten te vinden aan de gordijnen)

Wij vinden dat Ambiance Zonwering Laumen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ambiance Zonwering Laumen?