Klacht Ambiance Zonwering Laumen: Slechte service Ambiance Zonwering

Carin Kemperman

2 jaar geleden is er door Ambiance Zonwering een zonnescherm opgehangen. In eerste instantie hing het scherm maar liefst 40 cm van de gevel.Daar hebben we 400 euro extra voor moeten betalen. Dat was de eerste fout want dat hoort natuurlijk niet. Toen heeft de zelfde persoon van Ambiance het na veel gedonder over en weer het scherm tegen de gevel geplaatst. De platen er tussenuit gehaald dus 400 euro was weggegooid geld. Nu hangt het scherm tegen de gevel en heb ik totaal geen schaduw. Wat uiteraard de bedoeling is.
Ik heb een tuin op het zuiden en daar kan het erg warm zijn en het scherm dient de schaduw te bieden die nodig is!! De uitval is te kort. Dus verkeerd ingemeten.
Ik heb eindeloos contact gehad met Ambiance Zonwering maar ik wordt onbeschoft behandeld en afgescheept en bieden mij totaal geen service. Al kwam er maar eens iemand kijken van die organisatie. Maar zelfs die moeite nemen ze niet. Ik heb voor dat scherm uiteindelijk 2800,- euro betaald en zit compleet in de zon. Ik vind dit verschrikkelijk en ik hoop dat er eindelijk iemand is die mij kan helpen!!!

Wat ik heel graag zou willen is dat er iemand van de organisatie bij mij komt kijken en naar een zeer gepaste oplossing zoekt. En dat toch echt wel op korte termijn want dit gebeuren sleept al veel te lang. En zou ik heel graag eens willen genieten van het zonnescherm i.p.v. me te ergeren. En ja, een passend scherm zou wel op zijn plaats zijn!!

Wij vinden dat Ambiance Zonwering Laumen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ambiance Zonwering Laumen?