Klacht Ambientedirect.com: Betaalde bestelling niet geleverd en geen reactie op restitutie aankoopbedragg

Klachtnummer
# 102747
Gebruiker
rdk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari hebben wij een Wesco prullenbak besteld via de website van Ambientdirect.com. Prullenbak werd niet binnen de afgesproken tijd geleverd. Na telefonisch contact werden we vrijwel direct aan het lijntje gehouden. De leveringsdatum werd steeds uitgesteld met elke keer een andere reden. Uiteindelijk kregen we helemaal geen contact meer. Geen reactie op mail en alle pogingen tot telefonisch contact, ruim 2 uur telefonisch in de wacht gestaan zonder resultaat. Via een privebericht op hun Facebookpagina gedreigd aangifte te doen bij de politie. Opeens was er wel een reactie. Bestelling werd geannuleerd en binnen twee dagen zou het geld teruggestort worden. Dit facebookbericht dateert van 27 februari, waarna het wederom onmogelijk is om contact te krijgen met dit bedrijf. Inmiddels heb ik online aangifte gedaan.

De oplossing

Geen terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ambientedirect.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ambientedirect.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen