Klacht Ambientedirect.com: Falende klantenservice waardoor communicatie over mijn aankoop onmogelijk is

Simone

Lange levertijd: 15 april stoelen besteld en uiteindelijk 3 juli geleverd.
Erger nog: klantenservice die slecht communiceert. Bij vragen via email krijg je op z'n vroegst na 2 weken antwoord en dan ook vaak haastig en slordig. Communicatie komt niet op gang. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Bij levering bleek een item beschadigd. Het liefst wil ik de hele aankoop ongedaan maken. Ik heb mijn buik vol van dit bedrijf. Ik heb spijt dat ik zoveel geduld heb opgebracht (due to Corona is the delivery delayed...). Maar wat zijn nu mijn rechten?

Ik wil contact met één vast iemand van de klantenservice die bovendien goed communiceert (=snel en antwoord op mijn vragen) en weet wat hij/zij doet. Die persoon moet in elk geval regelen dat mijn zending wordt opgehaald (stoel is beschadigd aangekomen). Bij voorkeur zie ik af van de aankoop en ik wil er in elk geval geen extra kosten door hebben (dus geen verzendkosten á 90 euro).

Wij vinden dat Ambientedirect.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ambientedirect.com?