Klacht America Today: Ben best teleurgesteld

Klachtnummer
# 411377
Gebruiker
Mascha
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kerst 2018 heb ik bij jullie een gewatteerde regen jas gekocht na amper 1 jaar en maar af en toe gedragen is de jas behoorlijk lelijk het stof laat los bij de zakken en de mouw, ben vandaag 22-12-19 in de zaak geweest en de manager zij ook dit kan niet, helaas geen bon meer daarom nu een klacht paar x gedragen en best dure jas vind ik dit niet ok

Gewenste oplossing

Geld terug of iets anders mogen kiezen voor dat bedrag

1 reactie

  1. Auteur
    America Today
    Datum
    Beste,

    Dit is ook zeker niet de bedoeling dat de jas er na een jaar al zo uitziet,mijn excuses hiervoor.
    Heb je de jas in de winkel met een pinbetaling voldaan? mocht dit zo zijn dan ontvang ik graag een email met daarin een screenshot van de pinbetaling en dan kan ik de bon voor je uit het systeem halen. Kan je mij in de email een korte omschrijving van de klacht en de foto meesturen? Je mag de email sturen naar service@america-today.com. Ik wacht jou reactie af, Groetjes Daphne

Ook een klacht indienen over America Today?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen