Klacht America Today: Gaatje in Uggs-laars, oorzaak niet te achterhalen volgens America Today

Rita888

In oktober 2012 heb ik een paar Uggs laarzen (169 euro) voor mijn zus gekocht. Zij heeft deze uitermate goed verzorgd met speciale onderhoudsproducten van hetzelfde merk. Na een aantal maanden zagen we dat er in een van de laarzen een klein gaatje was ontstaan. Ik heb de laarzen naar de America Today winkel gebracht, maar de filiaalleider gaf aan dat hij de oorzaak niet kon achterhalen en dat de laars misschien ergens was blijven achterhaken.Ik voelde me beschuldigd.Hij kon niets meer voor me betekenen. Daarna heb ik contact gehad met het hoofdkantoor. Deze wilden de laars repareren op hun kosten. Ik heb de laars gebracht naar de schoenmaker tegenover de winkel, maar hij vertelde mij meteen dat de oorzaak puur slijtage was en dat reparatie niet mogelijk was. America Today had gemakkelijk advies kunnen inwinnen bij de schoenmaker tegenover de winkel, voordat er een conclusie werd getrokken. Resultaat: er was geen andere oplossing, behalve 15% korting op de volgende aankoop in de winkel

Ik heb de contactpersoon van het hoofdkantoor de situatie uitgelegd (reparatie niet mogelijk). Zij gaf mij de volgende oplossing, ik citeer: 'Het enige wat ik voor je zou kunnen doen is je tegemoet te komen met een eenmalige korting van 15% in een van onze stores op vertoon van deze mail. '
Ik ben het niet eens met deze oplossing.
- Ten eerste gaat hiermee het gat in de laars niet weg ( door dragen wordt deze alleen maar groter, dus de laarzen kunnen niet meer gedragen worden)
- Ten tweede is er absoluut geen enkele (gedeeltelijke) compensatie om een nieuw paar laarzen te kopen
- Ten derde is deze oplossing alleen ten voordele van America Today zelf. Immers, ik zal weer een aankoop doen (met een minimaal kortingspercentage van 15%)
Na meer dan een jaar bezig te zijn met deze klacht, is er nog steeds geen oplossing. Ook heb ik gevraagd contact op te nemen met de fabrikant, maar dit wil America Today helaas niet doen. Ik zou graag mijn geld terug willen.

America Today
    Beste Rita,Geld teruggegeven kunnen we helaas niet doen om eerder genoemde redenen. We vinden het vervelend dat je je niet kunt vinden in ons aanbod, maar dit is wel wat het is. Meer kunnen we helaas niet voor je doen. Met vriendelijke groeten, America Today.
    Rita888
    Jammer dat het enige antwoord keer op keer is dat jullie verder niets meer kunnen doen. Jullie hebben qua service ook niets gedaan om tot een objectieve beoordeling te komen. 'Meer kunnen we niet doen'. is steeds de conclusie. Wat heeft America Today tot nu toe gedaan om deze klacht op te lossen, behalve te roepen dat de oorzaak niet achterhaald kon worden. Op mijn mails wordt kortaf gereageerd en ik vraag me af of ze wel doorgelezen zijn. Ik voel me door America Today afgewimpeld.