Klacht American Apparel: zonder emailadres geen bon

Klachtnummer
# 60163
Gebruiker
hester
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kocht een t-shirt. bij het afrekenen vroeg de verkoper om mijn emailadres, dan zou ik de bon opgestuurd krijgen. Ik zei dat ik geen emailadres wilde geven, waarop hij antwoordde dat ik dan geen bon kreeg.
Zo ging het, ik gaf geen adres en kreeg geen bon. Op mijn opmerking dat ik mijn artikel niet zou kunnen ruilen, zei hij 'dan zeg je gewoon dat de mail niet was aangekomen, dat werkt ook.'.
Volgens mij is het onrechtmatig om een bon te weigeren. Zo heb ik geen bewijs dat ik een aankoop heb gedaan. Toch?
vriendelijke groet
Hester Carvalho, Amsterdam

De oplossing

ik hoef geen compensatie, maar zou graag zien dat deze eigenaardigheid wordt verholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American Apparel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American Apparel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen