Klacht American express: American Express maakt zijn aanbieding "meld een vriend aan en krijg beide rewards" niet waar.

Klachtnummer
# 579245
Gebruiker
bjong
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Als kaarthouder van een Silver Card wil ik gebruik maken van hun aanbod om een vriend lid te maken. Deze vriend wil een Gold Card. Via de link die Amex biedt werkt het niet en kan de vriend alleen dezelfde kaart aanvragen die ik heb. Deze beperking wordt nergens gemeld. Navraag bij Amex leidt tot verschillende antwoorden: "het zou moeten werken", "er zit een bug in ons systeem, wij bellen u als het verholpen is en dat duurt 10 dagen", "u moet een andere browser gebruiken", "u moet iets met uw cookies doen" en "ik kan helaas niets voor u betekenen". Ook de workaround die ik voorstelde (handmatig verwerken) werd afgedaan met "dat kan ik niet". Op mijn vraag of ik doorverbonden kon worden met een manager of directeur kreeg ik als antwoord "dat kan ik niet". Na enkele uren erin gestoken te hebben en weken gewacht op een oplossing, voel ik me niet serieus genomen als klant en vind ik het nodig mijn klacht ook hier te melden. Van de ooit zeer klantgerichte organisatie is helaas niets meer over.
Ik wil gebruik maken van een aanbieding van American Express en dat lijkt onmogelijk. Ze komen niet met een oplossing.

Gewenste oplossing

Dat mijn vriend en ik gebruik kunnen maken van de actie, zoals Amex aanbiedt. Binnen 1 week.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen