Klacht American express: AMEX boekt een hotelkamer dubbel af in plaats van een keer en weigert te helpen.

Klachtnummer
# 403323
Gebruiker
Car
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb twee AMEX kaarten, een gebruikte en een gloednieuwe. Ik wilde een hotelkamer boeken met de nieuwe kaart en kreeg een foutmelding. Toen heb ik met de oude kaart geboekt. Vervolgens bleek ik TWEE hotelkamers geboekt te hebben. Naar het hotel gebeld, naar de bookingsorganisatie en uiteindelijk naar AMEX omdat zij de technische fout gemaakt hebben. Het'grondpersoneel', de mensen die je te spreken krijgt zijn erg aardig, maar hebben geen enkele beslissingsbevoegheid. Als het erop aan komt laten ze je zakken en in de steek. De lieve service Medewerkers zijn er alleen maar om de beslissers keihard NEE te laten zeggen tegen iedre redelijke hulpvraag. Wat kan ik nog meer doen?!?

Gewenste oplossing

Naar de redelijkheid van mijn klacht luisteren en dan NIET met supervriendelijke mensen die verder geen enkele besissingsbevoegdheid hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen