Klacht American express: AMEX boekt een hotelkamer dubbel af in plaats van een keer en weigert te helpen.

Car

Ik heb twee AMEX kaarten, een gebruikte en een gloednieuwe. Ik wilde een hotelkamer boeken met de nieuwe kaart en kreeg een foutmelding. Toen heb ik met de oude kaart geboekt. Vervolgens bleek ik TWEE hotelkamers geboekt te hebben. Naar het hotel gebeld, naar de bookingsorganisatie en uiteindelijk naar AMEX omdat zij de technische fout gemaakt hebben. Het'grondpersoneel', de mensen die je te spreken krijgt zijn erg aardig, maar hebben geen enkele beslissingsbevoegheid. Als het erop aan komt laten ze je zakken en in de steek. De lieve service Medewerkers zijn er alleen maar om de beslissers keihard NEE te laten zeggen tegen iedre redelijke hulpvraag. Wat kan ik nog meer doen?!?

Naar de redelijkheid van mijn klacht luisteren en dan NIET met supervriendelijke mensen die verder geen enkele besissingsbevoegdheid hebben.

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over American express?