Klacht American express: Amex komt belofte niet na!

Klachtnummer
# 423732
Gebruiker
Pastinaak vergeten groente
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In november heb ik een nieuwe Flyingblue goldcard aangevraagd met de bedoeling dat ik 30xp punten zou ontvangen zodat ik een upgrade zou kunnen doen naar flyingblue silver. Heb daar tot 3 x contract over gehad met amex omdat ik al een zilverkaart had en die vertelden dat dat geen probleem was. In januari waren de punten nog niet bijgeschreven en was ik al mijn xp punten kwijt. Nogmaals gebeld met Amex dat was geen probleem het zou ook met terugwerkende kracht in orde gemaakt worden. Inmiddels februari is het zover dat ze dat niet kunnen doen ze geven wel toe dat ze een fout hebben gemaakt maar kunnen de beloofde xp punten niet bijschrijven op mijn account.

De oplossing

Dat ze de 30xp punten alsnog over het jaar 2019 bijschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen