Klacht American express: Bar slechte klantenservice American Express..

Klachtnummer
# 429900
Gebruiker
Patrick Z
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had mijn American Express kaart gecanceld en de stopdatum gezet aan het eind van het jaar.

Verbaasde mij dat 30 dagen nadat ik dat had gedaan geen betalingen meer kon doen met mijn American Express kaart. Ik mijn verhaal gedaan aan de medewerker aan de telefoon en gaf inderdaad toe dat er bij American Express een fout was gemaakt en dat zij dit als een normale opzegging hebben behandeld. Afijn, kaart geheractiveerd en gelukkig kon ik weer betalen.

Vervolgens log ik in de American Express omgeving en zie ik tot mijn verbazing dat de gespaarde punten weer op 0 zijn begonnen i.v.m de opzegging.

Ik bel de klantenservice en doe mijn verhaal dat de punten in de periode van januari tot maart niet op mijn American Express omgeving staan. Vervolgens wordt mij vertelt door medewerker 1 dat ze het ging uitzoeken en mij morgen zou opbellen.

Ra Ra.. Niet gebeurd. Ik 5 minuten voor sluiting op die dag naar de klantenservice bellen om te melden dat ik niet gebeld ben en medewerker 2 zei dat hij persoonlijk er achter aan ging en mij de volgende dag zou bellen..

Verbazingwekkend genoeg... alweer niet opgebeld....

Al met al.. waardeloze ervaring met de American Express klantenservice

Gewenste oplossing

In ieder geval mijn punten voor de periode van januari tot maart en een passende compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen