Klacht American express: Betwiste betaling en ook te veel betaald abonnement kosten terug betalen

Barazandeh

Ik heb een zakelijke American Express gehad . Hiermeer heb ik zakelijke betaling gedaan waarmeer leverancier een fraud bedrijf was en mijn bestelling niet meer ingelverd . Ik heb dit mondeling als via aangetekende brief bij American Express aangekaart maar na 2 maanden geen reactie.
Hun klachten afdeling werkt alleen via telefoon en geven geen reactie op in gebrekstelling!

Daarom heb ik besloten om mijn kaart op te zeggen omdat geen vertrouwen is meer bestaand aan dit malafide bedrijf die zelf creditkaart maaschapij noemd. Ze werken niet transparant en zoals het hoort. Tevens na een maand opzegging ze hebben mijn te veel betaald abbonnement geld ook niet terug betaald. Lekker makkelijke zijn ze aan het geld verdienden. Ik zal nooit meer met AMEX gaan werken!

Ik wil aller eerst excuses van dit bedrijf wegens niet in behandeling nemen van mijn eerdere schrijftelijke klachten dat aan het verstuurd hebt.
De laatste schrijftelijk klacht wans 2 maanden gelden en met aangetekende brief gestuurd.
2) mijn betwiste betaling die 4 maanden geleden heb ik verricht en gelijk daarna AMEX op de hoogte gebracht maar tot op heden hebben geen reet voor gedaan terug betalen.
3) mijn abonnement kosten voor 2020 terug betalen .

Bedrijf werkt niet transparant en duidelijk tegenover zijn klachten toen. op hun website staat geen mail adres omdat ze willen geen bewijslast tegen zich zelf op te bouwen. Ook is niet duidelijk hoe klachten wordt in behandeling genomen. Wie is hier verantwoordelijk onduidelijk???

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over American express?