Klacht American express: Boeven, boeven, boeven

Klachtnummer
# 401147
Gebruiker
CP
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Boeven. Ik ben inmiddels 10 jaar klant bij amex. Opeens werd mijn kaart geblokkeerd. Ik belde en werd ronduit schandalig behandeld. Er werden bedragen genoemd die ik per omgaande moest betalen maar die ik niet kon terugvinden. Ik heb toch betaald. Twee dagen later kreeg ik een ingebrekestelling. Ik belde weer. Medewerker een gaf aan dat het een ander bedrag moest zijn en dat de brief foutief was. Medewerker 2 belde terug en vertelde dat ik wederom een ander bedrag per omgaande moest betalen. Ik vroeg om uitleg. “Dan moest ik maar op mijn overzicht kijken”. Ik heb opgehangen en gekeken. Ik had nog twee weken om een (veel kleiner) bedrag te betalen. Kaart werd echter weer geblokkeerd. Behandeling is ronduit schofterig! Beide kaarten worden nu opgezegd..

Gewenste oplossing

Excuses en inzicht in wat er nu wel loopt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen