Klacht American express: Communicatie tussen moeder en dochter bedrijf op orde maken

Klachtnummer
# 360031
Gebruiker
Perongeluk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoofdkantoor en kantoor a’dam niet op 1 lijn!
Amerika handelt volgens de afgesproken 3 maanden richtlijn!!
Dmv aangetekende post krijg ik nog 7 dagen de tijd om het openstaande bedrag in 1 keer af te lossen!
2 dagen later post uit a’dam met een ander saldo of ik dit onmiddellijk wil betalen
Ik denk nog lekker dubbel en betaal vervolgens na 4 dagen het gehele bedrag en meer maar wat blijkt a’dam heeft de kaart opgeheven.
Aangezien american express je letterlijk gaat stalken bij openstaand saldo bel ik maar is waar het teveel betaalde bedrag blijft
Word vervolgens 10 min aan de lijn gehouden en mag nu wel 10 dagen op het teveel gestorte geld gaan wachten.......oh ja maar ik mag geen boete op leggen of rente vragen!!!!

Gewenste oplossing

Sneller het teveel uitbetalen en noem boetes maar gewoon rente

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen