Klacht American express: Misbruik maken van een kwetsbare situatie en daar onprofessioneel mee omgaan

Gebruiker1561594489

Ik heb sinds januari een american express platinumkaart aangeschaft op de schiphol airport vanwege de vele voordelen waaronder een doorlopende reis/annulerings verzekering. Nu deed het zich voor dat ik mijn reis moest onderbreken vanwege ziekte om zo snel mogelijk bij mijn familie te kunnen zijn. Ik vroeg hulp aan de travel agentes van American Express, zij kwamen aan met vluchten tussen de 1000 euro en 5000 euro. De opmerking dat ik kreeg was wat ik wel niet dacht dat ik als ik een dag later zou willen vertrekken dat dit absoluut geen koopje zou zijn en dat er geen vluchten beschikbaar en dat hier toch een fors bedrag voor betaald zou moeten worden en dit alleen mogelijk zou zijn in een duurste klasse of business class. Ik heb uren met travelagents van American Express aan de lijn gehangen. Ik heb zelf toen telefonisch geboekt met KLM travel agents die mij goed geholpen had om mijn reis om te boeken voor minder dan 300 euro. Ik heb American Express een email gestuurd heb nooit een reactie teruggekregen over de slechte houding. Ik heb de verzekerings maatschappij AXA gebeld (American Express) en werd zeer onheus bejegend door de teamleider, toen ik instructies vroeg wat ik precies moest doen om zo snel mogelijk naar mijn zoontje te kunnen gaan, werd er beschuldigend gesproken, dat ik dingen niet goed zou hebben begrepen van dat de medewerker dit absoluut niet zou hebben gezegd na het luisteren van de tape bleek dat er degelijk wel dingen waren bevestigd door de medewerker. Er wordt slordig omgegaan met vragen of niet beantwoord. Ik werd op een onplezierige manier behandeld.

Oplossen van de gemaakte kosten

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over American express?