Klacht American express: Onbeschoft gedrag alsof je een crimineel bent

M

een verkeerde stap gemaakt en geld v amex overgemaakt naar paypal die gekoppeld stond met mijn bankrekening. Stom stom stom want wist helemaal niet dat dit niet mocht (als ik beter had nagedacht natuurlijk wel). Amex had de kaart hierdoor laten blokkeren. Nu was ik het er niet mee eens omdat in al die jaren niets verkeerd met de kaart was gedaan. Ik wilde met een manager spreken. Dit bleek uiteindelijk niet nodig te zijn en de pas zou weer ik gebruik worden gesteld. Meteen!. Na 5 minuten weer teruggebeld door Berend waar ik vaker contact hierover heb gehad en hij liet mij weten dat dit gedaan zou worden als de eerstvolgende rekening verwerkt zou zijn. De rekening keurig betaald alleen is de pas (nu 2 maanden later) nog steeds niet geactiveerd. Ineens reageerd niemand meer op hun mail en niemand staat mij telefonisch te woord. Heb hier minstens 10x over gebeld.

iemand moet mij telefonisch te woord staan. Ben benieuwd waarom ze mij negeren en waarom er niet gedaan wordt wat zij mij hebben laten weten te doen.

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!