Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht American express: Onjuist behandel en niet serieus genomen! Boeven
Details
Klacht
Ik heb altijd alles betaald gehad en zonder pardon mijn kaart geblokkeerd, daarna heb ik het geld gestorneerd en contact gezocht met Amex.9 x gebeld in 2 maanden tijd en elke keer moest ik doorverbonden worden met een afdeling in engeland, daar niemand bereikbaar en zouden mij terug bellen.
Dat terug bellen is nooit gebeurd.
Ik probeer gewoon netjes een betaalafspraak te regelen maar daar doen ze niet aan zegt een mevrouw uit engeland die ik eindelijk na 2 maanden te spreken krijg.
Nu moet ik wachten tot overdracht naar incasso bureau inclusief Bkr notitie.
echt zeer slecht en klantonvriendelijk
Gewenste oplossing
Een regeling en geen Bkr noteringBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.