Klacht American express: Onjuist behandel en niet serieus genomen! Boeven

Klachtnummer
# 378203
Gebruiker
Gebruiker1547327319
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb altijd alles betaald gehad en zonder pardon mijn kaart geblokkeerd, daarna heb ik het geld gestorneerd en contact gezocht met Amex.
9 x gebeld in 2 maanden tijd en elke keer moest ik doorverbonden worden met een afdeling in engeland, daar niemand bereikbaar en zouden mij terug bellen.
Dat terug bellen is nooit gebeurd.
Ik probeer gewoon netjes een betaalafspraak te regelen maar daar doen ze niet aan zegt een mevrouw uit engeland die ik eindelijk na 2 maanden te spreken krijg.
Nu moet ik wachten tot overdracht naar incasso bureau inclusief Bkr notitie.
echt zeer slecht en klantonvriendelijk

Gewenste oplossing

Een regeling en geen Bkr notering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen