Klacht American express: Onjuiste informatie mbt product en voorwaarden

Klachtnummer
# 422671
Gebruiker
Rishico1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestedingsbedrag verlaagd na 1 maand achterstand

Gewenste oplossing

Jullie moeten je mensen aan de telefoon beter instrueren. Jullie verkopen een financieel product. Dus als er vragen gesteld worden over bestedingsbedrag en achterstand dat ze dan ook de juiste antwoord geven ipv maar een antwoord en dan achteraf verwijzen naar de voorwaarden. Het is jullie taak om mij hierop te wijzen voordat ik ook maar een card wil afnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen