Klacht American express: Onprofessioneel, met macht spelen en niet empathies, beangstigend

Gebruiker1561594489

Ik heb sinds januari een platinum kaart aangeschaft vanwege de vele voordelen die het biedt. Op 26 juni 2019 overleed mijn schoonmoeder en wij wilden onze vakantie onderbreken om naar Nederland terug te keren voor de begravenis. Toen wij met de verzekering Axa belden, kregen wij een dame aan de lijn die ons niet goed te woord kon staan en erg stuntelig was toen wij vroegen om de polisvoorwaarden. Zij wist niet precies wat die waren maar kon ons al vertellen dat wij niet gedekt waren. Wij gaven onze situatie aan en zij vertelde ons dat er je alleen gedekt zou zijn binnen de 90 dagen en je reizen met American Express card geboekt zou moeten hebben. Aangezien mijn man graag flexible is heeft hij de terugvlucht niet geboekt, of hij later met een ander vervoersmiddel of met vliegtuig retour zou gaan. Nu dit gebeurde wilde hij weten hoe dit het beste kon doen. De dame aan de lijn vroeg zeer ongepaste vragen zoals waar is uw moeder aan overleden, hoe oud is ze en waar ligt ze nu. Mijn man was zeer verbaasd over de houding van deze dame en vroeg of haar manager kon terugbellen. Die heeft nooit terug gebeld, aangezien het lang duurde heb ik zelf weer teruggebeld met Axa en kreeg ik Esmee aan de lijn die professioneel was en ik de situatie uitlegde die wilde eerst helpen en vroeg naar een claim nummer die wij niet hadden gekregen na vele malen met Marloes te hebben gesproken. Wij werden zonder inleiding doorverbondn naar de teamleider Thomas die ons het gevoel gaven dat wij maar niet moesten zeuren. Ik heb hem verwezen naar een andere situatie waar ik hem ook aan de lijn kreeg voor zijn niet menselijke manier van handelen. Zijn reactie was als ik een klacht had maar een klacht moest sturen en als ik zijn manager wilde spreken die zat in Frankrijk en sprak Frans en ik ook daar niet echt geholpen kon worden. Met andere woorden hij beoordeelt en bepaalt wat hij wilt doen met onze claim, hij heeft het laatste woord. Het enige wat hij kon doen was dat American Express onze tickets kon boeken en wij hiervoor zouden moeten betalen. Wat ik zeer vreemd vind is dat een verzekeringsmaatschappij ons doorstuurt om tickets te boeken bij het bedrijf dat hun verzekeringen behartigd. Dat voelt niet juist. Daarnaast ondertekenen alle medewerkers de brieven met hun achternaam behalve de teamleider Thomas.

Ik wil dat American Express en Axa eerlijk en oprecht zijn tegenover ons. Er zijn een paar dingen die niet goed voelen. Ik wil hier graag met iemand over spreken.

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over American express?