Klacht American express: Waardeloze service

Klachtnummer
# 466635
Gebruiker
BS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

American Express kan geen handmatige stortingen verrekenen. Deze moeten ze gaan nazoeken. Alleen telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren en slechte opvolging van eerdere calls. Ik heb inmiddels 600 euro besteed aan calls (ook omdat ik dan in het buitenland ben en de kaart plots wordt afgesloten terwijl er geen bedragen daadwerkelijk openstaan). Tevens in januari per e-mail al opgezegd. Vervolgens schrijven ze de lidmaatschap af. Ik bel hierover na dat dit incorrect is. Zeggen ze dat ze geen opzegging hebben ontvangen en dit nu alsnog gaan verwerken. Resterende tijd wordt verrekend en teruggeboekt. Ik krijg maar EUR 5,- terug van de EUR 600,- terwijl er nog 9 maanden resteren. En dan uiteraard alleen weer telefonisch bereikbaar, want op klachten per mail reageren ze niet. Echt een waardeloze service. Niet van deze tijd!

Gewenste oplossing

De lidmaatschapskosten in zijn geheel terugbetalen en excuses aanbieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat American express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over American express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen