Klacht Amerikaanse Hal: Geld bestelling niet terug ontvangen nav niet leverbaar artikel

EB

Op 15 januari jl. Hebben we een bestelling geplaatst via de webshop van de Amerikaanse Hal. het betrof eenbroek en handschoenen. Op 23 januari kregen we een mail, waarin werd aangegeven, dat de broek niet voorradig was en dat ze ons lieten weten wanneer deze binnenkwam. Na herhaaldelijk telefonisch contact en contact per mail is de broek niet geleverd. Toen al aangegeven, dat we graag ons geld terug wilden. Op 27 maart weer telefonisch contact gezocht met dhr. [naam verwijderd door moderator] en toen werd medegedeeld dat de broek niet meer leverbaar was en dat ze ons geld zouden terugstorten. Op 3 april weer telefonisch contact opgenomen en toen verzekerde de heer [naam verwijderd door moderator] me, dat het geld dezelfde avond nog zou worden teruggestort. Dat is nog steeds niet gebeurt. Daarna nog een mail verstuurd met daarin aangegeven dat we de overeenkomst wilden ontbinden ivm niet leverbaar artikel etc. Vervolgens nog meerdere malen op donderdag en vrijdag geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgepakt.

We willen ons geld terug!!

Wij vinden dat Amerikaanse Hal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Amerikaanse Hal?