Klacht Amiga Pronovias: Nadat al in de afpasfase veel was misgegaan, is mijn dochter als bruid uit haar jurk gescheurd.

me

Tijdens de 4e, laatste, pasronde blijken de schouderbandjes op verschillende lengten en gedraaid te zijn vast gezet. De klant moet deze fout weer zelf ontdekken.
Ook blijkt nu dat de achterkant, door de aanzet van de rij knoopjes, te zwaar is geworden en als een ‘bochel’ op de rug naar beneden hangt. De klant moet ook dit zelf aangeven. Er is nooit gemeld dat deze aanpassing dergelijke gevolgen zou hebben. Knoopjes konden zonder problemen in het achterpand gezet worden.
De jurk moet nu met een lastig plak-systeem worden gefixeerd, zodat de bochel glad getrokken wordt, Die fixatie blijkt in de praktijk niet echt te werken; er staat bij beweging teveel spanning op, zodat het loslaat en de bruid de hele dag druk is om haar jurk weer vast te plakken!
- In de middag, nog vroeg op de dag dus, blijkt de bruid uit haar jurk te zijn gescheurd; ze voelt zich belachelijk!!

Ik stel voor dat ik de helft van het aankoopbedrag terug krijg, aangezien dit product niet aan de eisen heeft voldaan.

Wij vinden dat Amiga Pronovias hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!