Klacht Amin Express: Ik voel me opgelicht door een bedrijf dat bedriegend te werk gaat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544822
Gebruiker
Gebruiker1553698617
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Amin Express laat je wel betalen maar wacht heel lang met leveren. Als je om 01:21 eten besteld en daarbij aangeeft het eten om 02:15 te willen bestellen dan is het helemaal niet raar om te verwachten dat het eten rond 02:15 aan komt. Zeker als je dan ook nog om 01:36 belt om te checken of je order goed is doorgekomen en er niks wordt gemeld. Toch vinden de mensen van Amin Express dat het netjes zaken doen is als ze vervolgens pas om 03:20 op de stoep staat, een tijdstip waarvan je met enige redelijkheid zou kunnen verwachten dat de besteller tegen die tijd in slaap is gevallen. De wet zegt het volgende: een bestelling met een fatale levertijd (eten dat om 02:15 bezorgd zou moeten worden valt daar volgens de definitie gewoon onder) kan eenzijdig ontbonden worden wanneer niet aan de afgesproken levertijd wordt voldaan. Amin Express zegt het volgende: we hebben geleverd. Het is dus een gebrek aan verstand dat niet hun eigen mening telt maar de wet.

De oplossing

Ik wil mijn volledige bestelbedrag terug, te weten: €19,25 en een welgemeend excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amin Express hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1553698617
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplichters, dat is duidelijk. Hopelijk komen veel mensen hier achter en gaat dit bedrijf snel failliet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Amin Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen