Klacht AMKCompany: op intimiderende wijze via anonieme tel. benadering een bedrag opeisen zonder duidelijk bewijs

Robbie

Vandaag op 15-12-2018 anoniem telefonisch benaderd door AMK Company (incassobedrijf???) dat er meteen moest worden betaald. In 2016 zou er via de telefoon een contract zijn aangegaan waarbij er overal kortingen op allerlei aankopen kon worden gekregen zoals vliegtickets. Hierop werd een bandje afgedraaid waarop een paar keer ja is gezegd maar dit ging dermate snel dat het niet helemaal duidelijk is om welk bedrijf het ging. Op de vraag waarom er nu pas contact door hun werd opgenomen werd ons verteld dat er aanmaningen via de mail zouden zijn verstuurd.

Vervolgens werd op intimiderende toon verteld dat er nu meteen moest worden betaald en dat het anders een rechtszaak zou worden. Via de mail zou er informatie worden gestuurd. Wij vroegen om meer bewijs/gegevens van welk bedrijf en hoe en wat. De mail van AMK Company stond alleen een Iban nummer, BIC ten name van Pro Global. Als er betaald werd moest het betaalbewijs worden gemaild naar info@amkcompany.eu zodat het dossier kon worden gesloten.

Via de mail hebben we nogmaals gevraagd via welk bedrijf een contract in 2016 zou zijn aangegaan, wat de precieze datum was, om welk bedrag en welke precieze kosten zij hiervoor rekenen. Hierop werd er niet via de mail maar wederom via een anoniem telefoonnummer gebeld en gezegd dat dit alleen telefonisch kon worden gedaan. Met het verzoek dat we dit schriftelijk wilden krijgen werd er gezegd dat daar geen sprake van zou kunnen zijn en dat het nu de gang naar de rechter zal worden.

Graag met alle gegevens komen in het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens

Wij vinden dat AMKCompany hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AMKCompany?