Klacht AML Telecom: Niet geleverd en geen geld terug

Klachtnummer
# 50951
Gebruiker
Evelienbrouwers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens AML is het hoesje op 4 februari verstuurd, maar ik heb nu (14 feb) nog steeds niets binnen. Na meerdere keren mailen en zelfs een keer gebeld, hoor ik helemaal niks meer. Ze reageren niet, sturen niets op en storten niet mijn geld terug. Heel slecht! Ik zal daar dan ook nooit meer iets bestellen. Puur uit principe denk ik nog over vervolgstappen na.

De oplossing

Geld terug of hoesje!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AML Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AML Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen