Klacht AML Telecom: retourzending geen geld terug

Klachtnummer
# 23953
Gebruiker
Chris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Batterij voor de navigatie Navigon 8110/8310 ontvangen rond 15 oktober 2012
Deze batterij blijkt echter een ander (kleinere) aansluitstekker te bezitten dan de standaard aansluitbus op de print. Ik kan hem dus niet aansluiten op de aansluitbus. AML heeft derhalve een verkeerde batterij gezonden.
Deze is retourgezonden met bovengenoemde opmerking.
Tot op heden, en na vele mailtjes met verzoek tot controle en eventuele opgave van datum van retourstorting ad € 16,75 ,nog geen reactie gehad. Retourstorting volgens mijn administratie niet plaats gevonden.

De oplossing

Retourstorting € 16,75 op aan hen bekende rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AML Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AML Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen