Klacht AML Telecom: Verkeerde bestelling

Klachtnummer
# 45648
Gebruiker
MirandaM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25-11-2013 bestel ik twee hoesjes bij AML Telecom. Ik krijg een nette e-mail dat AML Telecom mijn bestelling de zelfde dag nog heeft verzonden. Ik krijg mijn bestelling binnen op 02-01-2014 binnen. Zelf vond ik dat het erg lang heeft geduurd maar met de feestdagen ertussen kan ik dat begrijpen. Ik maak mijn pakketje open en niet alles was correct. AML Telecom heeft een van die 2 hoesjes vervangen voor 2 andere hoesjes. ALM Telecom heeft dat gedaan omdat een van die hoesjes niet leverbaar is. Ik vroeg mij af waarom er geen contact met mij opgenomen is en heb AML Telecom even gebeld. Ik werd uiterst onfatsoenlijk telwoord gestaan. Daarna kreeg ik nog een e-mail na het gesprek dat mijn telefoon nummer niet klopt. ( Een onprofessionele e-mail). Ik heb dat natuurlijk gecontroleerd en geconstateerd dat mijn telefoon nummer correct is.

De oplossing

Ik zou graag mijn hoesje willen die ik heb besteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AML Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AML Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen