Klacht AML Telecom: Verkeerde bestelling

MirandaM

Op 25-11-2013 bestel ik twee hoesjes bij AML Telecom. Ik krijg een nette e-mail dat AML Telecom mijn bestelling de zelfde dag nog heeft verzonden. Ik krijg mijn bestelling binnen op 02-01-2014 binnen. Zelf vond ik dat het erg lang heeft geduurd maar met de feestdagen ertussen kan ik dat begrijpen. Ik maak mijn pakketje open en niet alles was correct. AML Telecom heeft een van die 2 hoesjes vervangen voor 2 andere hoesjes. ALM Telecom heeft dat gedaan omdat een van die hoesjes niet leverbaar is. Ik vroeg mij af waarom er geen contact met mij opgenomen is en heb AML Telecom even gebeld. Ik werd uiterst onfatsoenlijk telwoord gestaan. Daarna kreeg ik nog een e-mail na het gesprek dat mijn telefoon nummer niet klopt. ( Een onprofessionele e-mail). Ik heb dat natuurlijk gecontroleerd en geconstateerd dat mijn telefoon nummer correct is.

Ik zou graag mijn hoesje willen die ik heb besteld.

Wij vinden dat AML Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AML Telecom?