Klacht Amlin: geen afhandeling van klacht door AMLIN CLAIMS betreffende SUR rechtsbijstandsverzekering

AW

AMLIN CLAIMS beloofde mij 5 december 2014 dat ik binnen een maand bericht zou krijgen betreffende mijn klacht over SUR rechtsbijstandsverzekering. IK heb SUR aansprakelijk gesteld voor bestaande zaken. SUR schoof mijn claim door naar hun eigen verzekering AMLIN voor afhandeling. Nu is het weer twee maanden later. Maar ik wordt niet volgens afspraak bericht en er komt maar geen oplossing voor mijn probleem terwijl mijn gezondheid op het spel staat. Ik heb giftige stoffen in mijn gezicht die in 2008 al verwijderd hadden kunnen worden als SUR de kliniek/ arts WEL aansprakelijk had gesteld. Dat is toen niet gebeurd. Inmiddels is zaak tegen arts/kliniek verjaard en ben ik erg ziek geworden en afgekeurd. Ik heb SUR in 2014 zelf aansprakelijk gesteld voor verjaring door hun onjuiste afhandeling en de consequenties betreffende mijn slechte gezondheid. Ik eiste een claim zodat ik me (eindelijk)kan laten opereren. Maar AMLIN CLAIMS geeft niet thuis en houdt me ook aan het lijntje, net als SUR.

AMLIN CLAIMS uit Amstelveen weet precies wat ik verlang. Dat kosten vergoed worden die te maken( gaan) hebben met onderzoek/verwijdering/ van giftige stoffen uit mijn gezicht en reconstructie na verwijdering, in nabije toekomst. Dat tevens de kosten van €8000,- (om verminkingen te camoufleren) die ik de laatste jaren heb gemaakt door het consulteren van andere artsen worden vergoed. Dit als gevolg van uitspraak van SUR in 2008 . De rekeningen van artsen heb ik ter inzage liggen.
Er is sinds 2008 géén arts/deskundige geweest van SUR of AMLIN die me heeft gesproken of gezien. Het gaat allemaal via mail en je wordt van kastje naar muur gestuurd. Het gaat wel om gezondheid en niet om materiële zaken!!! Hoe zieker ik word hoe hoger de claim gaat worden. Hoe ziek moet ik nog worden? Ik moet echt snel geopereerd worden.

AW
    nog steeds geen oplossing. Van kastje naar de muur gestuurd. KiFid ingeschakeld maar dat loopt ook al maanden.