Klacht Amlin: Niet afhandeling van claim

Mehrdad

Op 2 mei is een vrachtauto op mijn stil staande auto schade veroorzaakt.
Schade formulier ingevuld en schade rapport gemaakt. alles opgestuurd naar Amlin op de zelfde dag.
Amlin zou met de schade rapport voldoende informatie hebben. In middels zijn er ruim 20 mail wisselingen geweest. Zij zijn van mening dat zij de schade formulier van mijn tegenpartij(hun verzekerde) niet binnen hebben ontvangen. Ik heb tegenpartij gebeld. Zij hebben op de zelfde dag de schade rapport opgestuurd zeggen ze.
Nu zit ik vanaf 2 mei op de schadevergoeding te wachten. Amlin handel de schade niet af omdat hun eigen verzekeraar niet de schade rapport opgestuurd heeft!!!!! Maar de verzekeraar spreek dit tegen.
Mijn auto staat al een week klaar bij garage om opgehaald te worden. Helaas kan niet omdat Amlin niet betaald heeft. Telefonische contact levert ook niets op.
Zeer slechte ervaring.

Graag zo snel mogelijk de de schade afhandelen.

Amlin
    Geachte Mehrdad,

Onze excuses voor het feit dat het betreffende schadeformulier niet juist was geadministreerd. Uw klacht was terecht en is dan ook door de schadeafdeling voortvarend opgepakt. Inmiddels is de schade afgerond en is het schadebedrag naar de door u opgegeven bankrekening overgemaakt.

Naar ik aanneem is uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost.

H. van de vorst ; MS Amlin