Klacht Amlin: Zeer slechte afhandeling.

M Buffinga

Op 21-02 heb ik een aanrijding gehad. 3 auto's betrokken.
Auto A (mijn auto) en B stonden te wachten voor het stoplicht. toen Auto C reed achterop auto B, die vervolgens achter op auto A reed.
Schadeformulieren ingevuld. Op maandag 24-02 verzonden naar verzekering van betrokkenen B en C. Aannemelijk dat auto C aansprakelijk zou worden gesteld heb ik voor de verdere afhandeling contact op genomen met verzekeraar AMLIN Europe. Op 25-02 heeft er een schade expert naar mijn auto gekeken. Meerdere malen telefonisch contact gehad over de afhandeling. Er moest worden gewacht op het schaderapport en schadeformulieren van betrokkenen C.
Op mijn verzoek is er toen een brief verzonden naar de verzekering van betrokkene C met het verzoek om de schadeformulieren te verzenden. Een medewerker wist mij te vertellen dat de genoemde zaak pas over 2 weken weer behandeld zou worden Op 04-02 zijn de formulieren ontvangen. Medewerker voor afhandeling is pas vrijdag 07-02 weer aanwezig.

* Snellere afhandeling.
(sorry mevrouw we kunnen op dit moment niets voor u betekenen)
(u zult moeten wachten tot alles in behandeling is genomen)
(u kunt de auto wel laten repareren maar dan moet u eerst zelf alles betalen. Wij kunnen niet garanderen dat het volledige bedrag wordt vergoed)
*Volledige vergoeding van de leenauto die al vanaf 24-02 in mijn bezit is.
(wij vergoeden maar 75% en maximaal 4 dagen)
* Er wordt niet op mijn mail gereageerd. Ik moet zelf regelmatig telefonisch contact opnemen om te vragen naar de vordering van de afhandeling.
* Enig begrip voor het feit dat ik als particulier met een WA + verzekering volledig afhankelijk ben van wat anderen gaan beslissen. (lees: of en wanneer de verzekeraar iets gaat vergoeden) Terwijl ik zelf niet eens verantwoordelijk ben voor het ongeval.