Klacht Amlleshop.nl: Ik voldoe aan alle retourneervoorwaarden alleen ik mag mijn product niet retourneren.

Klachtnummer
# 557356
Gebruiker
Laura T
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb twee paar schoenen besteld bij amelleshop.nl. Ze zagen er anders uit dan op de website, ze waren van slechte kwaliteit en waren slecht afgewerkt.

Ik wilde de schoenen retourneren maar het retourformulier heb ik niet bij de bestelling ontvangen.

Ik heb gemaild naar amelleshops2@gmail.com met de vraag of ze me mijn retourformulier wilden mailen. Ze vroegen om foto's en de reden waarom ik de schoenen wilde retourneren. Ik heb foto's gestuurd en uitgelegd dat ik niet tevreden ben met de kwaliteit.

Ze willen mij het retourformulier niet sturen omdat ik volgens hen het 'etiket' van de producten heb beschadigd terwijl er geen etiket aan of bij de producten zat.

Ik heb foto's naar hen gestuurd waarop duidelijk zichtbaar is dat de producten niet beschadigt zijn en in de originele verpakking zitten.

Ik voldoe aan alle retourneer voorwaarden die op de website van amelle staan alleen ik mag de producten niet retourneren.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het retourneer formulier willen ontvangen, zodat ik de producten kan retourneren en mijn geld terug kan ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Amlleshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Amlleshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen