Klacht AMMS Electronics: Geen informatievoorziening en te maken afspraken na defect product

Nick

Een NAS gekocht bij AMMS.nl. na enige tijd bleken hier hardwarematige defecten in te zitten. Product terug gestuurd middels RMA. Hier begon de onprofessionaliteit: ik moest zelf de retourkosten betalen terwijl wet kopen op afstand dicteert dat AMMS.nl dit moet doen bij een defect product binnen de garantietermijn. 2 weken niets gehoord van dit bedrijf, alleen bij navragen wat informatie ontvangen, maar totaal geen duidelijkheid betreft status reparatie. Na 2 weken op aandringen hebben ze navraag gedaan en bleek het zomaar weer 3 weken te kunnen duren. Ik heb AMMS.nl per mail aangegeven deze 3 extra weken (nu in totaal 5) te zien als deadline warna ik wil overgaan tot teruggave aankoopbedrag. Niets meer van hen vernomen. Deadline is nu voorbij, nog steeds niet geregeld. AMMS.nl geef geen duidelijkheid en laat de klant compleet hangen. Volgende halte voor mij is via de rechtbank op basis van advies cunsuwijzer en juridisch loket. AMMS.nl heeft geen keurmerk/geschillencomissie.

Geld terug gezien niet nakomen afspraken door AMMS en niet verstrekken duidelijke deadline voor reparatie.

Wij vinden dat AMMS Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AMMS Electronics?