Klacht Amoma: € 380,00 betaald per RaboColdcard - Mastercard, geen boeking bekend bij Hotel Atlantis te Amsterdam.

Arco

Op 21 augustus jongstleden heb ik een hotel geboekt voor 4 personen te weten Hotel Atlantis te Amsterdam voor de periode 28 februari 2020 tot en met 1 maart 2020 (via Tripadvisor, tenminste, dat dacht ik).
Op 21 augustus heb ik tevens een betaling gedaan van € 380,00 per RaboColdcard - Mastercard met omschrijving AMOMA.COM HOTELS SANTA CRUZ DEESP.

Door allerlei omstandigheden heb ik niet gelijk gecheckt of ik ook een boekingsbevestiging heb ontvangen.
Op maandag 25 november jongstleden kwam ik erachter dat ik deze tot op heden niet heb ontvangen terwijl de € 380,00 wel van mijn bankrekening zijn afgeschreven.

Ook van Amoma.com hotels Santa Cruz Deesp hebben wij geen boekingsbevestiging ontvangen.

Heeft u misschien enig idee hoe dit allemaal zit, ik heb namelijk het desbetreffende hotel gebeld maar daar
hebben ze geen boeking staan op mijn naam voor de hierboven genoemde data.

Kunt u ons misschien verder helpen met dit probleem? Of heeft u voor mij een
e-mailadres van Amoma.com hotels
Santa Cruz Deesp?

Wij horen graag van u.

Hendri Ezendam

Resitutie van € 380,00 welke wij betaald hebben op 21 augustus 2019 per RaboColdcard - Mastercard met omschrijving AMOMA.COM HOTELS SANTA CRUZ DEESP.

Ook een klacht indienen over Amoma?