Klacht Amoma: Restitutie gemaakte kosten na onterechte annulering hotel

CB42

Hotel geboekt 29 juli Antwerpen 16 tot 18 augustus en betaald €253,38.

Op 16 augustus bij inchecken blijkt geen reservering te staan maar onder een andere nummer een annulering. Deze is NIET door mij gedaan. Hotel was ook volgeboekt en receptionist bleef volhouden dat er geen reservering stond ondanks mijn bewijzen. Contact opgenomen met Anima op verschillende nummers. Maar helaas geen contact. Na half uur gaf receptionist aan dat hij meer te doen heeft. Heb direct ook een mail verzonden aan Anima en was genoodzaakt met mijn kinderen en man naar ander hotel te gaan. Door mijn beperking (loop met een kruk) kon dit niet ver van het station/centrum. Heb via een ander kanaal beschikbare hotels in de buurt opgevraagd en kon terecht in Hylitt hotel. Kosten €466. Zaterdag opnieuw telefonisch contact opgenomen eindelijk iemand gesproken en zij gaf aan dat restitutie van nieuwe kosten zou plaatsvinden na inzending van nieuwe factuur en aanvullende gegens en nadat contact met Century Hotel was geweest. Nu krijg ik te horen dat ik alleen de €253,38 terug krijg. Duur grapje als je bedenkt dat IK niet hebt geannuleerd en hotel overbodig was. Alle bewijs/mail en screenshots aanwezig. Ik wil mijn volledig betaalde bedrag van €466 terug!!!

Volledige kosten vervangende hotel vergoeden.

Amoma
    Hoi LG Badri,

Accepteer alstublieft onze spijt voor het ongemak. Bij het onderzoeken van deze zaak hoorde ik dat er bij het inchecken een fout was gemaakt door het personeel bij de receptie en dit was de oorzaak van het probleem. Omdat de reservering niet is gebruikt, is een volledige terugbetaling van het aan ons betaalde bedrag verwerkt en aan u bevestigd via e-mail. Neem gerust contact met ons op via support@amoma.com als u nog vragen heeft over uw boeking!

Uw klantenservice
    CB42
    Het was mij al duidelijk dat er een fout is gemaakt, maar ik ben door lichamelijke beperking en aanwezigheid van kids genoodzaakt geweest om een ander duurder hotel te nemen!! Dit weekend was bijna alles volgeboekt vanwege bollekefestival!! Ik wil restitutie van betaalde bedrag €466. Bedrag dat ik hoorde te betalen en betaald heb was €253,38.

Ook een klacht indienen over Amoma?