Klacht AMP Logistics: geen tijd

marielle

wegens dat ik student ben en niet thuis kan zijn voor de bezorging maar ik dat nu toevallig wel was kon ik zelf het pakketje aannemen.
het verhaal:
de bezorger is hier ik geef aan dat mijn moeder onderweg is met mijn pinpas omdat meneer zelf niet optijd is heeft hij geen tijd om te wachten en gaat weer weg met mijn pakketje.
ik het bedrijf bellen met geen resultaat en als antwoord op bovenstaande kreeg ik onze bezorger zit met een tijdvak en moet zich daaraan houden mijn antwoord hierop was dat ik nog binnen mijn tijdvak zat maar daar had het bedrijf geen baat bij. en werd afgescheept. de keuze nu is dus de bezorger laten komen in de hoop dat ik thuis ben of geen pakketje top service NIET

op een gewenst tijdstip komen zonder dat ik ontzettend veel geld erover heen moet betalen. of een bezorger sturen die wel optijd komt en wil wachten ;)

Wij vinden dat AMP Logistics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AMP Logistics?